مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 12:002020-09-09اجتماعي

اعزام کاروان تجهیزات بهداشتی و ورزشی به مدارس از فردا


با حضور وزیر آموزش وپرورش کاروان تجهیزات و اقلام ورزشی و بهداشتی مدارس کشور با عنوان «کاروان مهربانشاط» و با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال به مدارس سراسر کشور اعزام خواهد شد.

- با حضور وزیر آموزش وپرورش کاروان تجهیزات و اقلام ورزشی و بهداشتی مدارس کشور با عنوان کاروان مهربانشاط و با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال به مدارس سراسر کشور اعزام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح روز پنجشنبه20 شهریور و با حضور وزیر آموزش وپرورش و معاون تربیت بدنی و سلامت و جمعی از مسئولان، کاروان تجهیزات و اقلام ورزشی و بهداشتی مدارس کشور با عنوان کاروان مهربانشاط از هنرستان امام علی در شهرری تهران به مدارس سراسر کشور اعزام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در سال جاری کاروان ورزشی و بهداشتی مهر بانشاط برای سومین سال پیاپی با اعتباری بالغ بر250 میلیارد ریال، به صورت مشارکتی با استان ها و با اولویت مناطق محروم، مدارس دخترانه و کم برخوردار در راستای ارتقای کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و فعالیت های مکمل و ترویج بهداشت در مدارس، راه اندازی گردیده و مشابه کاروان شهرستان های تهران در 31 استان دیگر نیز وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس ارسال می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان تجهیزات بهداشتی و ورزشی به مدارس از فردا

اعزام کاروان تجهیزات بهداشتی و ورزشی به مدارس از فردا